MY FIRST ENTRY (songs of microbes)

~INI ADALAH ENTRI PERTAMA SAYA DALAM DUNIA BELOG~



Secara jujurnya saya katakan, saya berminat untuk berbelog disebabkan kebosanan dan sudah bosan asyik online dan berfacebook~
So, saya memutuskan untuk menceburi bidang lain~ CUBA TEST TRY saja~ Mana tau hebat kan~ hehehehe!

Di sini, saya ingin mengucapkan terima kasih bermilion3 kepada rakan2 belog yang sudi memberi tunjuk ajar dan bimbingan~

(^.^,)(Y) PEACE!!
Saya sudahi ucapan ini dengan lagu cool dari microbe seisi alam~
(p/s:untuk pengetahuan micobes adalah mereka yang kita panggil kuman ataupun bakteria~)

MEMPERSEMBAHKAN~~~~ MICROBES!!!!!!

~we are not alone~
.."we are outnumbered, the average human contains about 10 trillion cells.


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...