Welcome, N.A.M.N!!


Assalamualaikum w.b.t!
Mazeer Mohamad yang bajet busy mencari author untuk memeriahkan dan menghidupkan lagi blog kesukaan ramai ini..
Yup, sejujurnya, saya rasa bersalah kerana blog yang mendapat hit ribuan pengunjung setiap hari ini kurang pengisian terutama dalam bab agama..
So, saya mengambil keputusan untuk memperkenalkan anda, sahabat saya yang kecil molek dengan penulisan yang kreatif serta penuh informasi untuk menemani anda di hari kelak..

Ha! Ha! Ha! Ha!
Blushing la member saya..
Okay, tentang N.A.M.N!
Pasti anda nak tahu kan!
Nama sebenarnya Nazatul Akma Md Najib!
Sebaya dengan saya..
Umur 17 tahun..
Ha! Ha! Ha! Ha!
Kitorang masih muda..

"Maths/English/Physical Education teacher..Tidak ingin menjadi terlalu sempurna tp ingin sentiasa belajar untuk menjadi seseorang yg berguna.. Moga Allah menguatkan hati ini untuk menerima segala ketetapanNYA.. Amin Ya Rabb.." N.A.M.N

Okay guys!
Nanti korang pandai-pandai la bermesra-mesraan dengan dia..
Yang paling pentingnya, dia single okay!
Ha! Ha! Ha! Ha!
Untuk maklumat lanjut tentang N.A.M.N, sila layari blog dia..

p/s : Mazeer Mohamad busy nak explore pasal PSP GO! yang baru dia beli tu.. Tipu la busy.. Tipu.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...