Orang Melayu Yang Menghina Agama Islam!


As-Salam!
Anda di luar sana jangan terkejut..
Penghinaan agama islam bukan sahaja dilakukan oleh mereka yang beragama lain dan dengki kepada islam..
Penghinaan juga turut dilakukan oleh orang melayu sendiri..
Mungkin ini bukan kes pertama yang sepertinya..
Namun, mamat poyo ni yang terlebih berani untuk mengemukakan hujah yang kurang sopan menghina islam.


Al-quran menjadi mangsa "keberanian" dia.. 

Anda baca komen-komen di bawah ini pula..
Terpulang kepada anda untuk menilai..



Hebat! Tahniah mamat poyo!

Al-quran jadi mangsa. Mungkin dia marah orang tarbiah dia. Al-maklumlah dia dipercayai murtad [masih belum sahih]. Memanglah kena tarbiah balik. Bukan paksa-paksa suruh percaya islam. Tapi kalau umat islam dah murtad memang wajib melalui sesi tarbiah. Dah bengang, maka Al-quran dia koyak-rabakkan dan sebar di twitter. Misi melepaskan kemarahan lah tu. Entah apa yang dia bengangkan sangat. Takpe, sampai masanya, ko tahu la pembalasannya..


Apa masalah mamat ni?

Ko nak murtad [andaian sahaja] ke apa ke, tak boleh ke jangan menghina agama islam? Itu pasal umat islam marahkan ko ni.


Mengaku bangsa melayu pula tu. Dia yang rosak, dia kata kita pula rosak. Ada ramai orang murtad di Malaysia. Tapi tak semua mereka menghina islam. Mereka murtad tapi mereka diam-diam. Yang budak ni, dah lah dipercayai murtad, bising-bising pula segala bagai..

Ejek-ejek orang dengan aksi ****h dan upload kat internet. Konon nya nak perli orang yang beragama lah tu. Maybe gak dia nak menghina orang yang bertudung, etc. Dan makian terhadap Allah swt dah jadi macam kewajipan dia pula. Tak habis-habis.

Tapi dia ni orang singapore. Bukan orang Malaysia. Hobi dia memang maki Allah swt dan dengar citer Persatuan Orang Islam Singapore sedang memerhatikan dia.

Apa-apa pun, kita doakan je la dia agar kembali ke jalan yang benar..
Amin.

P/s : Gambar-gambar yang disiarkan adalah gambar sebenar dan datang dari sumber yang dipercayai.. Semua status Facebook dan Twitter itu datang dari akaun dia sendiri.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...