Noh Hujan Ahli Freemason!

Adakah Noh Hujan ahli Freemason?
Kasihan Noh kena tuduh yang bukan-bukan..
Sekarang dah menjadi trend bloggers nak post isu-isu pasal freemason ni..
Saya sendiri tak tahu kenapa..
Mungkin menyumbangkan lagi banyak trafik?
Erm, yea la kot..
Everyday ada je orang nak tahu pasal freemason kan..
Tapi, kalo nak post pun, biar ada bukti yang kukuh..
Jangan nanti jadi fitnah..
Kita jugak yang susah nanti..
Tajuk tidak sekali-kali menuduh Noh adalah ahli freemason!

Lihat lambang Illuminati pada baju Noh..
Okay, berdasarkan gambar..
Adakah sudah cukup bukti untuk kita menuduh Noh adalah ahli freemason?
Andai beliau ahli freemason sekali pun, apa kena mengena dengan anda?
Apa yang anda boleh lakukan?
"Weyh! aku post la banyak-banyak kat blog! Biar peminat dia lari!"
"Kuat sangat ke pengaruh blog ko yang bersarang labah-labah tuh?"

Kotak hitam putih juga dikaitkan dengan Illuminati..
Okay, gambar di atas ditangkap masa AJL (Anugerah Juara Lagu)..
Juga dikaitkan dengan freemason..
AJL pun korang kaitkan dengan freemason?
Topik ini saya memang sangat meluat..
Bak kata Noh, sakit perut aku gelak wei..

Nampak jelas gambar mata satu pada baju Noh..
Nampak tak mata satu itu?
Saya tengok macam biji bearing je..
Kotak hitam putih pada strip tu pulak?
DEMMMM!! Saya terpaksa buang spender kotak hitam putih saya!
Yea la! Nanti orang kaitkan dengan freemason pulak!
Saya terpaksa buang eye drop yang saya pakai kerana ada lambang mata!
Tak pasal-pasal nanti kena tuduh yang bukan-bukan!
Anda faham bukan?
Jangan paranoid sangat pasal freemason..
Nanti terkena diri sendiri..

Jawapan Noh mengenai tuduhan yang dilemparkan kepada beliau..
Noh cakap, " Perkara paling lucu yang tak pernah difikirkan orangaku pakai T-shirt tu pun sebab nak test otak orang-orang yang sukabenda-benda bodoh macam ni, kalo freemason nak pkai aku, maybe aku dah tulis Islam nak jatuh ke apa. Aku lagi waras sebagai seorang muslim, jangan jadi bodoh please? Kalo ni cara korang nak lawan freemason kononnya, aku bagitahu awal-awal ini hanyalah cara nak melaku blog-blog yang kurang perhatian tu.."
 Amboi!
Noh perli saya sekali la!
Ha! Ha! Ha!
Itu la beban yang Noh terpaksa tanggung kerana menjadi public figure..
Nak tak nak, terpaksa terima..

Noh cakap lagi, " Gara-gara sesetengah masyarakat kita suka percaya kepada kepercayaan karut dan suka tuduh  macam-macam, tak bermaksud aku tak boleh pakai baju berlogo apa pun, jangan cetek sangat minda tu nak tuduh suka hati, banyak lagi isu remeh kat negara kita selain nak tuduh orang jadi ahli freemason. Sakit perut aku gelak wei.."
Okay, Noh dah cakap dia bukan ahli freemason, sudah la!
Tutup cerita!
Walaupun jawapan dari Noh agak kasar sikit, kita terpaksa terima la!
Biasa la, darah muda..
Ha! Ha! Ha!


Korang hayati lagu ini..
He! He! He!
Apa-apa pun, all the best HUJAN!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...